Ostatnio dodany produkt

Zespół włącznik światła drzwi

Polecamy newsletter informacyjny serwis. Rejestracja nie pociaga za soba zadnych konsekwencji, w kazdym momencie mozna zrezygnowac z subskrypcji:

Wizyty
Dzisiaj: 173, Wczoraj: 404
Wszystkie: 75022
Max: 2030, dnia: 2014-05-06
Tydzien: 945,
Tydzien temu: 2636
Miesiac: 173,
Miesiac temu: 12502
Rok: 74925,
Rok temu: 5
User online: 4
Max : 27, dnia: 14-05-10 19:13:18
start

Warszawa_M20

 

Warszawa M-20

 

  • Rozstaw kół: przód 1364 mm, tył 1362 mm
  • Masa własna: 1460 kg, dopuszczalna masa całkowita 1960 kg
  • Ogumienie: 6,00–16"
  • Nadwozie (typu "Garbus") samonośne z ramą pomocniczą pod silnikiem
  • Silnik:
    • M-20 czterocylindrowy, rzędowy, dolnozaworowy ustawiony wzdłużnie nad osią przednią
    • Pojemność 2120 cm³, średnica cylindra 82 mm, skok tłoka 100 mm, stopień sprężania 6,2
    • Moc: 36,5 kW (50 KM)/52 KM od '57 przy 3600 obr/min
    • Maksymalny moment obrotowy: 116/122 N•m (od '57) przy 2200 obr/min
    • Kadłub żeliwny z suchymi tulejamiGłowica żeliwna[13]
    • Zapłon iskrowy
    • Kolejność zapłonu 1-2-4-3
    • Zakres ekonomicznej prędkości obrotowej silnika: 2200-3600 obr/min
  • Instalacja elektryczna 12 V, "plus" podłączony do masy
  • Przeniesienie napędu:
    • Sprzęgło suche
    • Skrzynia 3 biegowa, biegi 2 i 3 synchronizowane
    • Przełożenia biegów: I-bieg – 2,82:1, II bieg – 1,604:1, III bieg – 1:1, wsteczny – 3,383:1
    • Sztywny most napędowy, przełożenie 5,125
  • Zawieszenie:
    • Przód – niezależne na dwóch wahaczach nierównej długości, sprężyny śrubowe, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania
    • Tył – most napędowy sztywny, wsparty na dwóch wzdłużnych półeliptycznych resorach piórowych, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania
  • Prędkość maksymalna: 105 km/h
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: ok. 45 s
  • Zużycie paliwa: teoretycznie około 13,5 l/100 km, samochód był najbardziej ekonomiczny przy małych prędkościach (około 40 km/h). W praktyce potrafił spalać znacznie więcej.
  • Maksymalny kąt zejścia: 19°
  • Maksymalny kąt natarcia: 27°